h1

Televizyonda Sinema

12 Ağustos, 2009

Televizyonda iyi birşey oynadığını görünce birilerine söylemeden ve seyrettirmeden rahat edemeyen biriyim. İçten kopan ve engelleyemediğim bir dürtü bu. Hele bu akşam tam öyle söylemeden yapamayacağım bir film var. Ama buraya ikide bir bu akşam şu oynuyor deyip duramam. Onlarla dolar blog. Yanda bir sayfa yapmıştım evvelsi yaz. Ama oraya sığmaz her gün her gün -hem kimse yandaki bir sayfaya tıklayıp durmaz.
O halde, yeni bir adres. İlgilenenlere. Televizyonda film seyretmeyi unutanlara. Hep kendi bildiği ve çevresinin söylediği dar bir alandaki filmler yerine yeni şeyler seyretmek isteyenlere. Eskinin kıymetini bilenlere. Televizyon programlarını takip edemeyenlere. Niye haber vermedin diyenlere. Akşamını iyi bir film çevresinde planlayacak olanlara. Günü, tarihi unutmak isteyenlere. Heyecanı, gerilimi, romantizmi, romantik komediyi, yeni dünyaları ve bir film duygusunu özleyenlere…
Televizyonda Sinema başlıyor. Kuruyemişi de getir içerden gelirken.

10 yorum

  1. teşekkür ederiz simon:) süper bir hizmet olmuş bu. hemen roll’a ekliyorum.


  2. bu amme hizmeti pek makbule geçecek =] teşekkür ettik biz de.


  3. elektranım, bakalım, hevesim kaçana dek ve vakit buldukça yaparım. (meali: bir süre sonra pek kimse okumaz, benim de keyfim kaçar bırakırım).

    ama indi (indiana jones’a indy, indy diye seslenen küçük çocuk gibi hissediyorum)’nin dediği gibi bir amme hizmeti mi, bilemiycem. 3-4 ay sonra gugıl’a satarım diyordum ben.
    bu arada indi, yine gel.


  4. kardeşime arkadaşından güzel bir düğün hediyesi geldi.1000 filmlik bir taşınabilir harddisk.ve de yok yok. ve de biz 1000 film arasından 1 saatlik bi taramadan sonra 13.kat adlı uyduruk bir metrix filmi izledik.konu ile oldukça alakalı bi yorum yapmanın keyfiyle kalın sağlıcakla:)ama ben gene de takipteyim simon bey ciğim.hevesin kaçmasın.


  5. 1000 filmlik bir harddisk mi? hediye çıtasını yükselttiniz. hele harddiski alıp filmleri kendin seçip yüklesen sağlam bir hediye olabilir. ama diğer yandan, biraz fazla tüketici (tüm sinema dünyasını bir hediyede bitirdi anlamında). yani işin film arama, bulma zevki kalmaz artık. hepsi orada duruyor işte. o kişiye birkaç film hediye götürüyorsunuz örneğin, “e, onlar bende vardı, arkadaşım 1000 tane hediye etti de”. nasıl ezici.


  6. :)aynen öyle.harddiski alıp filmleri kendi seçip yüklemiş.aslında film arama, bulma zevkinden eksilen birşey yok.1000 film arasından film seçmek de ayrı bir zevk.


  7. Özellikle iyi bir sinema izleyicisinin önerilerini takip etmek hoş olacak. Teşekkürler


  8. TV’de sinemaya yorum bırakamıyorum desem inanır mısın acep?? 🙂


  9. inenmam. yelan. yelan söylüyorsun. bu iftirayı atarken hiç mi acimadın? hayır, hayır, hayır. bunu söyleyen benim tenıdığım sındırfıl olemaz.

    pardon, kaptırdım role. uzun uzun ne olabilir diye yazdım demin cevap olarak, sonra buldum. yorum diye spam yapmışsın sen. kimbilir ne illegal ilacın reklamını yapıyordun da o kısma gitmiş yorumların. ayıkladım tek tek yorumlarındaki reklamları (tv’de bulanıklaştırılan sigara görüntüleri veya marka isimleri gibi), yayınladım.


  10. TV Dizilerine son , film seyretmek istiyoruz sayın kanallar yeter artık



Bir Cevap Yazın

