h1

Bursa Şampiyon

4 Mayıs, 2010

Buranın yeni yetme okurlarındansanız bilmezsiniz, bu blogun en sevdiği şeylerden biri ben demiştim demektir. Ama bunu sonradan söylemekle yetinmez, önceden der. O yüzden şimdi bir kere daha diyeyim: Ben demiştim.

Templer’in önceden ben demiştim dediği şeyler arasında, bahislerin 1’e 6 verdiği sırada Gül’ün cumhurluğu ve Bill Clinton’la Hayrünissa’nın first eşler olarak gözgöze Topkapi’yi gezeceği yeralıyordu. Obama araya girince 2.si tutmamış olabilir ama eminim Hillary ile geldiğinde Bill bir göz kırpmıştır Hayrün’e.

Bu sezonun başında fikstürü görünce mail grubuna “şampiyonluk son haftaki Bursa-Beşiktaş ve Fener-Trabzon maçlarına kalır, inanılmaz heyecan olur” diye yazmıştım, Bursa ile Fener arasında (isteyene forward ederim). Çoğunluğun görkemli transferli GS’ye baktığı, Bursa’ya kimsenin bakmadığı bir dönemde. Şimdi kesin öyle olacak olması.

Bu hafta Bursa boş geçip 3 puan alırken Fener, tüm zamanların en büyük pisliklerinden Gökçek’in takımı ile oynuyor. Ve bu alemin en bizans takımının Fener olduğunu bir Fenerli olan Templer bile kabul eder. Yani o maç karanlık olabilir.

Ve Fenerli Templer de Bursa’nın şampiyonluğunu ister. Çünkü sempatik Fener eskiden ayaktakımının, sokaktaki boyacının, hücum futbolunun-şov futbolunun ve Hababam’ın takımıyken, şimdi Fenerium’un, cipli siyah gömleklilerin, yenelim de nasil yenersek yenelim, federasyonu da diğer takimlari da ezelim takımıdır. Takımlar arası güç ve para dengesi öyle açıldı ki bir İstanbul büyüğü için ligi kazanmış olmanın anlamı kalmadı. Oysa Bursa’nın kazanması cidden bir devrim, bir dengeleme hareketi.

Bursa kesin şampiyon diyemem ama Fener’in son hafta Trabzon’a puan kaybetmesini beklediğimden (o da kupa maçına bağlı: kupayı Fener alırsa kesin) güçlü bir olasılık bu (%60-70). Bursalıların son maça Beştaş karşısında ve gergin seyircisinin önünde elleri kollarına bile dolaşacak olsa kazanmalarını bekliyorum.

__________  _________

Templer Templer demişken bugün farkettim de buranın okuyucu topluluğunun büyük kısmı S. Templar’ın the saint olduğundan bihaber. Yani, bu insanlar S. Templar’ı tanımıyor. Allahım ne günlere kaldık diyorum.

_______  ___  _____  ___

2 gün önce buhran, azap ve kahır içindeyken bir sonraki yazıda laylom yazan blogçu durumuna düşmek istemem (nefret ettiğim onlarca blogçu tarzından biri). Ama bugün önüme top düştü.

Karşıyaka genç takımının idman sahasının yanından, içimde tarifi imkansız ıstıraplar içinde yürürken birden sahanın boyu 20 metreyi bulan tellerini geçip özgürlüğün tadını çıkaran bir top önüme düştü. Şimdi, önünüze bir top düşmesi iyi bir şeydir. Çünkü: 1- hünerlerinizi sergileme şansı bulursunuz, 2- top insana iyi gelir, 3- bir top bir kızdan çok daha iyidir. Hatta en kötü top en iyi kızdan iyidir.

Toplar çantalarında tirbüston taşımaz, bağrınızı deşmez. Top yuvarlaktır, kızlar köşeli. Top can acıtmaz. Ne toplar yedim kaleciyken. 2 dk. sonra oyuna devam ettim. Kızlar can acıtmakla kalmaz. Ne kızlar yedim böğrüme, severken. Hayatıma devam edemedim. O yüzden zaten çantamda top taşırım, ama çantamda kız taşımam.

Hayat fena, tüm kızlar ölsün. ‘İç gerek yok onlara.

9 yorum

  1. simon, ölsünler peki ve bence de bursa şampiyon olsun. ve hatta ben de fenerliyim ve hatta hatta ben de artık bu çok paralı klüp futbolunun burnunun sürtülmesini çok çok istiyorum.
    aşağıya doğru okuduğum yazıları ekliyorum birbirine de , sanki geçmiş olsun demeliymişim gibi geliyor. ama bir yandan da emin değilim, bir hemşire mi gönlünü kırdı da simon’un simon bunları yazdı diye bile düşündüm. şöyle yapalım: siz doktor musunuz hemşir’aaanım espirisini bile yapamadıktan sonra, bütün hemşireler ölsün. uppss, ağır mı oldu ne???


  2. Bence de Bursa şampiyon olsun!
    Kesin!


  3. evet, geçmiş olsun desen fena olmaz. hatta, ben de elektra’nım niye bana böyle birşey yazmıyor diye düşünmüştüm dün.
    hemşireler yapamaz böyle birşeyi. onları henüz tanımış olursunuz çünkü. en nobran tavırları bile incitmez o yüzden insanı.


  4. çavdar hanım, valla, templer’in tanınmadığını sizin sözleriniz üzerine düşündüm. aziz’miş. yapmayın.


  5. Ooooh-hoooo!
    Benimki çok geniş çağrışımlı bir tahmindi sadece. Şimdi anlatsam ki, nasıl atlamalı bir düşünce zinciriydi…
    🙂


  6. Elektra’nımın gönüllü savunmanlığını yapayım; kendileri çok sıkı bir eğitim programındalar, gün saymaktalar. Buralara kırk yılda bir gelebiliyorlar.
    Ondandır.


  7. evet, mazeretim var , çok fena hem de. ama çok çok geçmiş olsun simon. sevgiler.


  8. Valla sen demiştin!
    Bunu bidiğin için üzülmüş olabilirsin, ama, bildin işte! Şahidim.:)


  9. teşekkür ederim. yukarıda da iki yorum var, 3 kişi bunu hatırlayıp girip yorum yazmış, pek hoş oldu bulması.



Bir Cevap Yazın

