h1

Spent my days with a woman unkind

29 Haziran, 2010

Ne birşey dinleyesim var, ne birşey okuyasım, ne de yuvarlak, dönen şeylerin olmadığı herhangi birşey seyredesim. Shuffle: Şu şarkı, yok, bu şarkı, ı-ııh. Hiçbir şey istemiyorum, derken spent my days with a woman unkind diyor bir ses (ki zamanında o sesin sahibini Efes’te tuvalette görüp görmediğimi öğrenmeden ölmek istemiyorum. Evet, en çok bunu bilmek istiyorum). İşte bu şarkı diyorum. Bir önceki çalışımın üzerinden 4 yıldan fazla ve bir blog geçmiş.

Spent my days with a woman unkind,
Smoked my stuff and drank all my wine.
Made up my mind to make
a new start,
Going to california with an
achin’ in my heart.

Someone told me there’s a girl out there
With
love in her eyes and flowers in her hair.
Took my chances on a big jet plane,
Never let them tell you that they’re all the same (never).

The sea was red and the sky was grey,
Wondered how tomorrow could ever follow today.
The mountains and the canyons started to tremble and shake
As the children of the sun began to awake.

Seems that the wrath of the gods
Got a punch on the nose and it started to flow;
I think I might be sinking.
Throw me a line if I reach it in time
I’ll meet you up there where the path
Runs straight and high.

To find a queen without a king
They say she plays guitar and cries and sings.
La la la la

Ride a white mare in the footsteps of dawn
Tryin’ to find a woman who’s never, never, never been born.
Standing on a hill in my mountain of dreams,

Telling myself it’s not as hard, hard, hard as it seems.

{şarkı, sözlerin üstünde}

_____________________

Geçen postta unutmuşum. Şu dünya kupası takvimi (linki resmin üstünde) süper, di mi? Bu arada, gasteler dünya kupası rehberi yayınlamaz mıydı, ben mi kaçırdım?

14 yorum

  1. uygunsuz bişey diycem ama robert plant’i tuvalette yakalamak da büyük şans hani.


  2. harbiden de uygunsuz olmuş (bu duygusal bir yazıydı). hem o muydu bilmiyoruz. o ise de şans bunun neresinde ki? resmini çekip daily mirror’a mı satacaktım? töbe töbe.

    kolonyamı bekliyorum. (sordum, çiçek yerine kolonyayı tercih edermiş annem).


  3. İlk dinlediğimde bu parçayı bir daha zifiri karanlık olmayan bir kumsalda (korkarım ben, ama 2 hafta önce Body Worlds sergisine gittim ve hala rüyama girmedi, hayret!) hafifçe serin bir Eylül akşamında, yukarıda yıldızların olmasından cesaret alarak gözlerim kapalı üstüste birkaç kez dinlemek istedim. Bu yaz bitmeden yapılası bir hareket olarak bir kenara yazdım. Sonra bir baktım ki senin önerin de deniz kenarında dinlenmesiymiş 🙂 Bu Eylül’de o zaman… Ege’ye karşı 🙂


  4. bir önceki posttan devam:)konu futbol olunca sohbet bitmek bilmiyor tabi.. Şili güzel bir rüyaydı ama kendilerini yaktılar gibi, hücüm yaparken biraz denge ve biraz bilinç şart. Sırf biz romantikleri mutlu edecek diye allah ne verdiyse saldırmamalı sanki.

    Hollanda’nın finalistliği konusunda, çeyrek finalden önce olduğu gibi seninle hem fikirim. Seviyoruz Total Futbolu nihayetinde:)

    Ispanya’yı durdurabilecek 1 tane takım var, oda Arjantin. Eğer almanya macında De Michelis takımı yakmazsa Yarı finalde denk gelirler.

    Zati kupa öncesi 3 favorimiz bunlardı.[bknz futbolfanzin:)].. Umarım 78 in rövanşı olur ve darbecilerle haksızlıkla kazanılan o finalin iade-i itibarı yapılır, kupa Amsterdam’a gider:) her ne kadar doğma büyüme Arjantinli olsak da:) Ama Ispanya finale gelirse de , Hollanda’ya yazık olur.


  5. Ve elendik:) .. ikimizin de gönlü oldu gibi.. arjantin şampiyonluğu sadece biraz erken kaybetti cümleten geçmiş olsun..ama sonuna kadar mavi-beyaz çubuklu forma:)


  6. hollanda-almanya finaline doğru gidiyor gibi. yine bilmişsin simon.


  7. vakti zamaninda biri demis ki; ah bu sarkilarin gozu kor olsun.


  8. Üniversitede Shakespeare dersi veren bir hocam vardı. Sınıfın yakışıklı erkeklerine verdiği bol notların açıklaması “Life isn’t fair”di. Ne zamandır blog listemdekilerin postlarının sadece başlıklarını okuduğumdan(mevsimsel bir bıkkınlık, Satürn etkisinde girilmiş bir depresyon vs. vs.) Sndrfknella söyleyince aklıma bu söz geldi. Ailemden birine olmuş gibi hissettim, beynim uyuştu, habire “nassı ya?????” dedim durdum. Bu oyun böyle bitmemeli Simon!!!


  9. Simon, Portakallar finalde. Tebrik ederim.
    Orada herşey yolunda mı? Bir önceki yorumdan merak ettim. Bayağı bir süredir de sesin çıkmadı.


  10. heyy, nasıl gidiyor ve de gitmekte?


  11. şarkı ne güzel. led zeppelin değil, rainbow dinliyormuşsun gibi.

    belki ara mı verdin, ama sağlıkta mısın merak ediyoruz. yazasın gelmese de ö- deyip kaç, uzun ve güzel yazmanı beklemiyoruz.


  12. el sahip, ilk senin yorumuna cevap verememiş olmak içime oturdu. gitmiyordu o aralar, gerçi hala pek gitmiyor ama biraz daha hafiflemeye karar verdim içten. ne olacaksa olsun.
    ve içten teşekkür ederim.


  13. janü, senin yazdıklarına cevap verememek de hiç içime sinmedi, inan. hep yazmak istedim. hep yazamadım.
    çok teşekkür ederim yazdığın sözler için.

    ama sen bilirsin bu şarkıyı eskilerden..?


  14. şarkıyı bir yerde dinlemiş olsam, “kesin rainbow,” derdim. bendeki müzik kulağı da bu kadar işte.

    ama tabi, eskilerden…

    ne demek. ilgiyle izliyorum.



Bir Cevap Yazın

