h1

Simon Limon büyüdü: Karşınızda Simon Portakal

16 Ekim, 2010

7 yorum

  1. yeşilçam “nostaljisinden” sıkılan bir tek ben miyim yoksa ne? rahat bırakın insanları canım, halla halla. 4. fotograf: boş minderlerle konuşan insanlar.


  2. antalya halkının (muhtemelen adana da öyledir) sinemaya yaklaşımı neredeyse tamamen nostalji zaten.

    4. fotoğraf: öyleydi gerçekten. saç filmi galası sonrası söyleşisi. çünkü bir gün önceydi aslında galası. ama gösterimde bobinler karışmış gibi birşey olmuş, saçmasapan bir durum, sonra sonra durdurmuşlar. ben o seansa uyanamadığımdan sevinmiştim. ama jüri de o sırada seyrettiğinden film için yazık olmuş.
    bu bir gün sonraki ertelenen gala. o yüzden pek az kişi vardı.


  3. bu arada ilk fotoğraf: bizim evin oturma odası. yanımda getirdiğim içi heykelcik dolu kutuları duvara doğru sıraladım. törende kopyalarını dağıttılar mecburen.


  4. Vayy! Canlı canlı festival izlemişsin, ne güzel. Ben TV’den kapanış törenini izledim, kaos muhteşemdi! Şimdi filmleri bekliyorum gelsin de görelim. 🙂


  5. ben de çavdar hanım yazmadı diyordum. 2 yıl önce de “biz filmekimi’yle eğlenirken siz neler yaşıyormuşsunuz meğer” gibi birşey demiştiniz, hiç unutmadım.

    kaos hoştu cidden:) tüm festival bir kaostu aslında.



Bir Cevap Yazın

