h1

Şimdi Sümeyye olmak vardı

17 Nisan, 2011

Önce, Melike Demirağ’ın şarkısını çalmaya başlıyoruz, üzerine okuyoruz.

Şimdi Sümeyye olmak vardı anasını satiim
Püfür püfür bir güç avucunda
Şu anda Sümeyye olmak vardı anasını satiim
Bono ile sohbet etmek
de Niro ile yemek yemek
Gelsin Nicolas Cage
Sırada Pacino-Hoffman, ahh Travoltaaa
Şu anda yerinde olmak vardı yaaaa

“Babam belediyede topçu ve işçiydi. Bizi Harvard’larda okutmak için çok çalıştı. Önce 50 kuruşa bir elma aldı. Onu 1 liraya sattı. O paraya 2 elma aldı, onları 2 liraya sattı. O paraya 4 elma aldı, onları 4 liraya sattı. O paraya 8 elma aldı. 8 elmayı almaya gelen adam 10 lira yerine 10 bin lira verdi, üstünü almadı, böylece biz zengin olduk.”

Aaahh, şimdi Sümeyye olmak vardı anasını satiim
ÖSS’de 134 mi aldın, dert etmemek,
Ver elini Indiana
Ver elini Ürdün ve Reina
Arada London Skul of Ekonomi [YARAMA BASMA YARAMA BASMA]
Travoltaaaa
Şu anda yerinde olmak vardı yaaaa

Sabret gönül, bir gün bu devran döneeeeerr
Çekilen acılar yavruuuumm…..
“Ahh, sanırım yukarıdaki hesapta bir hata yaptım. 10 bin lirayla zengin olunmaz ki. Nasıl anlatmıştı babam? Şöyleydi sanırım: Babamın “Allah’ım 4 çocuğumu Amerika’da nasıl okutacağım” diye Allah’a yakardığı bir gün, 8 elmayı 8 liraya alacak olan, kendi halinde, dini bütün, dünya işlerinden elini eteğini çekmiş, ulu bir insan gelmiş, elini cebine atmış. Ama tam o sırada da paradan 6 sıfır atılmış. Ama bunu hiç duymamış olan evliya kişi 10 lira yerine 10 milyon lira vermiş. Babam da farketmeden alıp üstüne 2 lira vermiş. Adam da alıp cebine koymuş. Babam farkettiğinde çok aramış, ama adam bu diyarlardan çoktan uzaklaşmış, Afrika’ya hayır yapmaya gitmişmiş. Biz de böylece ister istemez zengin olmuşuz, Allah’ın izniyle.”

“Yayılıyoruz dünyanın dört bir yanına. Babam bir yere giderken eşlik ediyorum ona. Bu danışmanlık sıfatı da ne iyi oldu ammaa. Ah, bir de hayırlı kısmet bulmak tek derdim, ah, tek derdim. Ama bu sefer Berlusconi’yi istemem babaa. Yengemin elini öperken yerin dibine girecektim, ah, girecektim.

İlk yatırımımı abimin şirketine yaptım. O değil de geçen gün tiyatroda sinirden ağlayacaktım. Cikletime nasıl olur da laf eder ammaa… Aktör bozuntusu, sana diyorum: Çok çok çok uzak yere tayinin. Ah, yere tayinin. Sakın başına kalırım sanmaa. Bir sözlüğe bakarsan görürsün, çoktur benim talibim, ah, çoktur talibim.”

Aaahh, şimdi Sümeyye olmak vardı, anasını satiim
Şoföre çek adamım demek
Şoförün gerçekten de adamın olduğunu bilmek
Evde hizmetçi, sokakta koruma, hayat bu yaaa

____________________________

Kaynakça:

– Başbakan Tayyip Erdoğan’la gizli kasası Remzi GÜR arasındaki ses kaydı: Sümeyye’ye 20-25 gibi gitmesi lâzım.

– Remzi Gür USİDER’in Londra’da 2 milyon 600 bin Sterlin’e aldığı dört katlı binayı yıllık 1 Sterlin’e kiraladı.

Remzi Gür’e, Cumhurbaşkanlığı seçimi öncesinde CHP milletvekiline oylamaya katılması için rüşvet teklif etmekten 10 ay hapis cezası verildi.

– Gür, devlet çiftliğini 5/1 fiyatına aldı.

– Berlusconi gelinin elini zorla öptü.

– Başbakan Erdoğan’ın kızı Esra görkemli bir törenle evlendi. Nikah töreninde bir kral, bir devlet başkanı, iki başbakan şahitlik yaptı.

– Erdoğan’ın kızı saldırıyı anlatıyor.

– Can Dündar “Sümeyye Erdoğan krizini” yazdı: O oyuna ben de gitmiştim.

Bir Cevap Yazın

