h1

Büyük arzu üzerine. mekanımızda. bu akşam. büyük isim. milyonların sevgilisi. Tanju. Okannn!

23 Temmuz, 2014

Sandalyeler toplanmış masaların üstüne
Işıklar kapanmış, herkes gitmekte
O müşteriler yok artık yerinde,
Sen …..

Unutulmuş şemsiyeler kıyıda köşede
Canlanan anılar duvarda film gibi
İlk açtığımız gün daha dün gibi
Sen ….. mekanım.
la lil lala, la lil lala, la lil lalaaa. mekanım.

8 yıl olmuş, iyi, kötü, hep birlikte
Ne geldiyse başıma, tutmadım içimde
Çok ayrı kaldık, olmadı böyle
Sen …..

Masamız köşede öyle duruyor
Bardaklar boşalmış, her biri bir yerde
Sanki hepsi hasret senin nefesine
Sen ….. mekanım.
la lil lala, la lil lala, la lil lala… mekanım.

Eskiden ne yazdığının bir önemi yok artık
Son birkaç saatte güncellemeyince
Okur acımasız, ben bunu veremem
Sen …..

O eski günler yok artık istemesem de
Ama yeni günler olur çaldığım sürece
Ben sensiz olamam, artık anlıyorum
Sen ….. mekanım
la lil lala, la lil lala, la lil lala… mekanım.
la lil lala, la lil lala…

3 yorum

  1. yeni yerler açılmış, eskiler bile gelmez olmuş…olabilir. ben müdavimliği severim. gelirim otururum hep aynı yerime, usulca selamlarım, eski günlerde burası ne dolar, taşardı, kapıda sıraya girerdik yahu derim içimden. az yazmış, çok yazmış, boş yazmış, dolu yazmış demem, kısmette ne varsa artık…ha ara açılmasa iyi olur ama olsun varsın böyle de olur, mekan bana özel şarkı çalıyor, daha ne olsun, taş taş üstünde kalmasa ben yine gelirim, yine gelirim…


  2. zaten yazarken başka yerlere gitse de ilk aklıma “bar kapanmış, müşteriler gitmiş, bir tek köşe masadaki özden’le eşi gitmiyor, çalışanlar sabırsız” tipi birşey gelmişti:)

    bu arada, adam nasıl söylüyor, di mi? yazdığım dörtlüklerden en ahenksiz-uyumsuz gözükenlerinden biri direk şarkıdan ama adam ahenkliyor; taşıyor şarkıyı, sürüklüyor.


  3. şimdi bir kere daha dinleyim diye açtım, ooooo bu gece kaç kere daha dinlerim…artık bu şarkıyı her dinlediğimde “mekanım” aklıma gelecek. ah keşke ekrandan içki servisi de olsa:)



Bir Cevap Yazın

