h1

soy capitan soy capitan

9 Mart, 2007

– Halat çözülsün.
– Halatı çözün.
– Halat çözüldü.
– Halat çözüldü kaptan.

– Demir alınsın.
– Demiri alın.
– Demir alındı.
– Demir alındı kaptan.

– Sırada ne vardı kaptan?
– Demir almak zamanı gelmişse bu limandan…
– Bir gemi kalkar ha bu diyardan.
– Ha bu diyardan ya, ha bu diyardan. Ulan 2 yıldır öğretemedim sana bir şiiri.
Bak bakalım, tornistancıbaşıyı meyhanaden toplamışlar mı?

– Tornistancıbaşı yerinde kaptan.
– O zaman üzerine bir kova su dök, ters gidiyoruz.

– Makina dairesinden yön soruyorlar kaptan.
– Kapitalizmden mümkün olduğu kadar uzağa de.

– Koca George “ben böyle anlamam, bana koordinat versin versin” diyor kaptan.
– İyi, 82 derece 50 dakika batı de, ona. Anlasın artık bundan.

– Kaptan, tayfalar huzursuzlanıyor. Gittiğimiz yerde kola olmadığını duymuşlar.
– Orada kola yok mu? Bana niye kimse söylemedi bunu.
Şunu diskçibaşıya ver o zaman, bu sakinleştirir onları.
– Emin misin kaptan, bu hatırlatır gibi geliyor bana kolasızlığı?
– O zaman söyle bamba‘yı çalsın.
– La bamba mı?
– Hayır, le bamba. Fransızca bomba. Müfettiş Clouzot’nun deyişiyle bombe. Merak ediyorum, diğer kaptanlar da aynı şeyi çekiyor mu?
_________________

birkaç gün yok’um. öper koklarım.

13 yorum

  1. günaydııınnnn
    rüyamda seni gördüm biliyomusun?
    nasıl deme!
    sendin işte
    adım simon diyodun
    cok komik 😉


  2. clousoe’nun “bömb” demesine hastayım…:))))))
    bi de “rööm” :))))))))))))))

    güle güle git, gel….


  3. bi de ben bu filmi izlediğimde ağlamıştım…pek duygusallaşmıştım…:PPP


  4. bi kaç günden kastın bir iki hafta filandı galiba 😛


  5. -simon gelsin.
    -simon “gel”!
    -simon geliyor.
    -simon geliyor, kaptan.

    iyi ama nerede?


  6. Sanki belli tip bir yorum bekliyordum nedense. Biri de koordinatlardan olmasa da -ah, nerede o okur- yazıda geçen şeylerden filan atlar diye bekliyordum. olsun, böylesi daha iyi, sürpriz faktörünü koruyor gelecek yazılar için.


  7. zuzay, sevindim yahu.

    meti, teşekkür ederim. gerçi gidişim ve gelişim acaip aksilik doluydu ya (ya da dolu, hala devam ediyor aksilik).
    nedir ama izlediğinde ağladığın film? pembe panteri demiyorsundur, benim yukarıda yazdığım bir film değildi, tabi benim henüz çekmediğim film olarak adlandırmıyorsan..?

    yine zuzay, sabır faktörü. 5 gündü aslında ama şu an eve girdiğimde evden çıkalı 7 gün olduğunu farkettim. 1’i yolda geçmiş, 1’i de dün uçağı kaçırınca eklendi.

    geldim peri hanım. hatta siz yazdığından birkaç dk. sonra eve girişim.


  8. hosgeldin,
    resimler ve hikayeler bekleniyor. aksilikler olur, olsun, dinlenince unutursun:)


  9. aslında şu anda, geçen 7 günle ilgili herşey o kadar geride geliyor ki. sanki tamamen bir rüyaydı hepsi. olanları düşününce öyle olması daha mantıklı geliyor gerçekten (rüya gibi güzel olduğundan değil, farklılığından).


  10. yol yorgunusun sen…anladım ben…
    la bamba nın söylendiği film…hani adamın uçak korkusu var tırsıyo falan, sonra yine bi uçak kazasında ölüyo ya…o film işte…:)


  11. La Bamba. Filmin adı da. Ölen de Ritchie Valens. Şarkıyı rock yapan adam. Gerçek hikaye sanırım. Pardon, doğru ya, klip de filmden alınma ya. Öyle başlamasını çok zenksiz buldum ben bu arada. Evet, anormal yorgunum hala.


  12. bir yerlere gidiyor olmak güzelmiş…


  13. tatil iyidir, gitmek gereklidir.



Yorum bırakın