h1

Türkiye’de insanlar ikiye ayrılır: Stüdyo FM’le büyüyenler ve Stüdyo FM’le büyümeyenler

9 Ocak, 2013

[Yazıların üzerine tıklayınca STÜDYO FM başlıyor.]Stüdyo fm yayin1982mart

Gırgır alınır, eve gelinir. Radyoda Yavuz Aydar.
Limon alınır, eve gelinir.
Leman alınır, eve gelinir.
Deli alınır, eve gelinir. Radyoda hep Yavuz Aydar.
Hey alınır, eve gelinir.
Blue Jean alınır, eve gelinir.
Çalıntı, Roll alınır, eve gelinir. Cuma 6’da Yavuz Aydar.
Hayalet Gemi alınır, eve gelinir. Yavuz Aydar.
Express alınır, eve gelinir. Yavuz Aydar.

stüdyo-fm3

İzmir’desin. Yavuz Aydar.
Git Ankara’ya. Yavuz Aydar.
İstersen Amerika. Yavuz Aydar.
Sığacık-Eskişehir-Konya.
Neredeysen orada Yavuz Aydar.

[Tribün korosu şeklinde (“Açık: ‘Yavuz. Aydar’. Açık: ‘Yavuz. Aydar’.”:]

TRT3 deyince.
Yavuz. Aydar.
34 yıldır capcanlı.
Yavuz. Aydar.
Vasatın iktidarına fazla geldi.
Yavuz. Aydar.
Sen çok yaşa.
Yavuz. Aydar.

[Tribün zıplamaya başlar, tempo artar]
La-la-la-la-la-laaaa… Yaaa-vuz Aydaaar
La-la-la-la-la-laaaa… Yaaa-vuz Aydaaar
Şebnem Savaşçı ve Yaaavuz Aydaaar
Sen çok yaşa… Yaaa-vuz Aydaaar
Toto, Spyro Gyra, Chick Corea… Yaa-vuz Aydaaar
La-la-la-la-la-laaaa… Yaaa-vuz Aydaaar

Yavuz -Spyro Gyra
[Spyro Gyra elemanı]

yavuz -ian

Yavuz Aydar - Şebnem Savaşçı
[dünyanın en güzel ikilisi değil de nedir?]

6 yorum

  1. sen “vasatın iktidarı” demişsin ya, benim de aklıma o anda şunlar geldi: züccaciye dükkanına giren fil ya da
    muzaffer komutan askerlerine emretti, “yıkın burayı, taş üstünde taş koymayın, eskiye dair hiçbir şey bırakmayın, silin geçmişi”


  2. bana geçenlerde (geçenlerde dediğim 1-2 yıl oluyor) eski bir sevgilim söyledi onu: ben seninleyken züccaciye dükkanındaki bir fil gibi hissediyordum diye:)


  3. ne kast ettiğini anladın mı bari:)


  4. ‘kendimi akp gibi hissediyorum’ demek istemiş.
    ve “sen züccaciye kadar değerlisin”,
    “senleyken çok şişmandım” da olabilir.

    sen dinler miydin stüdyo fm?


  5. sürekli takip ederdim diyemem ama biliyorum. yazıyı okur okumaz ikilinin seslerini kulaklarımda duydum. o kadar yerleşmiş yani benim gibi sürekli dinleyicisi olmayan birine bile. otuz küsur yıl içinde acaba kaç programını dinlemişim ki, sesleri bugün dinlemişim gibi net zihnimde, onu bilemedim. ama ben ortaokul, lise yıllarında trt 3 çok dinlerdim. kasetlere falan çekim yapardım. üniversite açık radyo ile geçti.


  6. Şu anda Jean-Luc Ponty’nin Cosmic Messenger albümünü dinlerken Stüdyo FM aklıma geldi…



Yorum bırakın